Who we are

Wij zijn de nieuwe generatie PR-Professionals

Het zijn de jaren 60. Revolutionaire tijden. Morele normen veranderen, de jeugd komt in opstand, de hippie-beweging komt op en we worden maatschappijkritischer. De wereld is in beweging en John Fitzgerald Kennedy was een van de grootste staatslieden, wellicht zelfs van de eeuw. Onze bureaunaam refereert naar deze grote leider en zijn gedachtegoed ‘New Frontier’. In deze policy richtte hij zich op de nieuwe generatie Amerikanen die hij voor zichzelf liet denken en empowerde om een einde te maken aan ongelijkheid. Hiermee maakte hij ruimte voor nieuwe dromen zoals ‘a man on the moon’. Als PR bureau richten wij ons op merken die de veranderende maatschappij omarmen en het leven van consumenten positief beïnvloeden.

Team

We proudly present to you

  • Dorien Kuiken

    Managing Director

    Dorien Kuiken is Managing Director van Fitzgerald en omschrijft zichzelf als coachend leider. Ze combineert een achtergrond in psychologie met een diepe liefde voor marketing, een impact maken in het dagelijks leven van mensen: daar komt ze ‘s ochtends voor uit bed. Aan het hoofd van Typhoon Hospitality – marketing agency in de hospitality-niche – vond ze jarenlang haar sweet spot. In de afgelopen jaren heeft ze marketingstrategieën ontwikkeld voor merken als Hyatt, Hendrick’s Gin, Heineken, Nespresso OOH en nog veel meer. Daarnaast maakt ze zich al geruime tijd hard voor gelijke rechten voor vrouwen op de werkvloer, bijvoorbeeld door onderdeel te zijn van de Gerety Awards sinds de oprichting. Dorien leidt en drijft haar team elke dag om inspirerende, beklijvende campagnes te creëren – en proost op vrijdag graag met hen met een goed glas Chardonnay. Napa Valley Chardonnay natuurlijk.

  • Matthijs van Unen

    Account Lead

    Matthijs van Unen is Account Lead bij Fitzgerald en verantwoordelijk voor het klanten portfolio en team. Voordat Matthijs bij Fitzgerald startte werkte hij voor Glasnost voor klanten als KLM, Ab Inbev en Unilever. Na een studie Journalistiek begon Matthijs zijn loopbaan bij Typhoon Hospitality, waar hij alles leerde op het gebied van lifestyle- en hospitality-pr en merken als Deliveroo, Hyatt Regency en Guinness verder hielp. In zijn vrije tijd reist hij graag de wereld rond, bezoekt hij de nieuwste restaurants en bars in de stad en leest hij graag over design en architectuur.

  • Paulo Lopes

    Account Manager

    Paulo werkt als Account Manager bij Fitzgerald en vervult hiermee de rol als intermediair op verschillende klant- en new businesstrajecten. Hij deed hiervoor ervaring op tijdens een studie Bedrijfskunde en als Corporate Accountmanager in de telecomsector. Paulo is graag maatschappelijk betrokken en wil bij Fitzgerald nieuwe perspectieven bieden voor volgende generaties. Naast zijn werk bij Fitzgerald is Paulo ook in verschillende producties te zien in de rol van acteur, spreker of presentator.

  • Yorick Fliervoet

    Senior Consultant

    Yorick Fliervoet is Senior Consultant bij Fitzgerald, met een strategische en aansturende rol op projecten. Na zijn studie Communicatiewetenschappen begon Yorick begon zijn carrière als techredacteur en verantwoordelijke voor de Nederlandse website van PCMagazine. Na deze eerste aanraking met PR startte Yorick als PR strateeg bij Lubbers de Jong, waar hij communicatie-, en contentstrategieën ontwikkelde voor tech-klanten, zoals Interxion en Infor, en scale-ups als Shypple en Honeypot.io. Bij Fitzgerald zet Yorick zijn skills in voor klanten zoals ANWB, CarNext en StoryTerrace.

  • Lisa van Eck

    Senior Consultant

    Lisa van Eck is Senior Consultant bij Fitzgerald, voor onder meer Lynk & Co, SNS, AEG, Univé en Bijenkorf. Een divers klantenpakket, dat past bij haar. Haar carrière begon bij Gardeners Creative Agency. Hier heeft haar earned concept thinking vorm gekregen, net als haar enthousiasme voor ‘do good-merken’. Zo werkte ze voor onder andere Aidsfonds, The Good Roll, Naïf, de Hersenstiching en KLABU. Ze wordt blij van het enthousiasmeren van mensen en merken om zo tot impactvolle en creatieve campagnes te komen.

  • Megan van den Ende

    Account Executive

    Megan van den Ende is Account Executive bij Fitzgerald en heeft een ondersteunende rol bij verschillende projecten. Zij startte haar carrière bij Glasnost en werkte daar voor merken als Netflix, Ben & Jerry’s en Ziggo. Naast haar bachelor Nederlandse Taal en Cultuur was ze werkzaam als supervisor bij Vue Cinema’s. Hier maakte ze kennis met de entertainmentindustrie en de kracht van een authentieke merkidentiteit. In haar master Interculturele Communicatie stonden thema’s als diversiteit, inclusie en gelijkheid op basis van openheid centraal. Haar kennis, ervaring en kritische blik zet ze met veel enthousiasme in voor het werk van Fitzgerald.

  • Amy Steur

    Account Assistant

    Amy is Account Assistant bij Fitzgerald en ondersteunt onze consultants op projecten voor onder andere Ukiyo, Nestlé en AEG. Naast een bachelor Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en een minor International journalism, deed Amy ook al ervaring op bij Blauw Gras. Hier was zij verantwoordelijk voor de eigen marketing, always on content en ondersteuning bij verschillende campagnes. Amy zet de skills die ze hier heeft opgedaan met veel plezier in voor het werk van Fitzgerald.

  • Marisol Padiz

    Account Assistant

    Marisol is Account Assistant bij Fitzgerald en heeft een ondersteunende rol op verschillende projecten. Ze zit in een afrondende fase van haar studie Communicatiewetenschap aan de UvA. Thema’s zoals diversiteit en inclusiviteit staan bij haar hoog in het vaandel. Dit inspireert haar om merken te ondersteunen met het maken van een positieve impact op de maatschappij.

  • Sanne Rijnsburger

    Operations Executive

    Sanne Rijnsburger is Operations Executive bij Fitzgerald. Naast haar bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht zet zij zich bij Fitzgerald in voor een gestructureerde werkomgeving op het gebied van HR. Vanwege een bestuursjaar en een aantal jaar horeca-ervaring is Sanne gedreven om het team op de eerste plaats te zetten en hen zo goed mogelijk te ondersteunen.

  • Castro Communicatie

    Partner in Public affairs & Lobbying

    Castro Communicatie werkt samen met Fitzgerald op structurele basis voor een aantal (internationale) opdrachtgevers op het vlak van public affairs en lobbying. Castro Communicatie is onder andere gespecialiseerd in positionering, mediatrainingen en trainingen in (crisis)communicatie en het vergroten van zichtbaarheid en bereik op sociale media.