


Over ons
Wie wij zijn
Wij zijn de nieuwe generatie communicatie-professionals
Het zijn de jaren 60. Revolutionaire tijden. Morele normen veranderen, de jeugd komt in opstand, de hippie-beweging komt op en we worden maatschappij-kritischer. De wereld is in beweging en John Fitzgerald Kennedy was een van de grootste staatslieden, wellicht zelfs van de eeuw. Onze bureau naam refereert naar deze grote leider en zijn gedachtegoed ‘New Frontiers’. In deze policy richtte hij zich op de nieuwe generatie Amerikanen die hij voor zichzelf liet denken en in staat stelde om een einde te maken aan ongelijkheid. Hiermee maakte hij ruimte voor nieuwe dromen zoals ‘a man on the moon’. Als communicatiebureau richten wij ons op merken die de veranderende maatschappij omarmen en het leven van consumenten positief beïnvloeden.
Team
Met trots presenteren we je
-
Dorien Kuiken
Managing Director
De wereld is groot. Hoe kan slechts één persoon, of één bureau een verschil maken?
Als we niet meer geloven dat we als individu een verschil kunnen maken; waar zijn we dan nog? De wereld is niets meer dan een grote verzameling individuen. Als we allemaal elke dag proberen iets beter te maken dat groter is dan onszelf, dan heeft dat enorme impact. Wij bereiken met ons werk miljoenen mensen, dus ik geloof juist dat wij heel veel invloed hebben. En daarmee verantwoordelijkheid. Die voelen we bij Fitz en daar willen we naar leven.Als je de rest van je leven nog maar naar één album kon luisteren/één tv-show/film kon kijken, welke zou het dan zijn?
Moeilijk, maar dan kies ik voor het nummer By your side van Sade. Never fails me, of ik nu verliefd, verdrietig, gefrustreerd ben, het maakt me altijd weer rustig. -
Nienke Eren
Client Service Director
Hoe definieer jij succes?
Op werkvlak: succes betekent voor mij dat het doel van de opdracht door een vruchtbare samenwerking met de klant is bereikt en er een vervolg samenwerking uit voort komt.
Persoonlijk betekent succes voor mij dat je alles hebt gegeven en daar tevreden mee- of nog beter: trots op bent, ongeacht of je je doel hebt bereikt of niet.Wat is je levensmotto?
Blijf nieuwsgierig. Stap regelmatig uit je bubbel: er is zoveel meer dan wat je al kent! Interesseer je in meningen van anderen, luister eens muziek die niét wordt voorgesteld in Spotify en maak eens een praatje met een onbekende. -
Matthijs van Unen
Account Director
Waarom ben je trots om een deel van Fitzgerald uit te maken?
Wat me het meest trots maakt om onderdeel te zijn van Fitzgerald is het dynamische en diverse team, dat nieuwe kansen zoekt en grijpt en niet bang is om gewoon nieuwe dingen te proberen – we bouwen aan een geweldig merk met ons team en onze klantenLaatste maal: een hoofdgerecht, twee bijgerechten, een toetje en een drankje
Pasta vongole of nasi met broccoli en kimchi, friet oorlog met uitjes, twee oesters en Franse kaas. Als drinken: cola zero en een glaasje Chablis -
Lisa van Eck
Senior Consultant
Wat motiveert je om je werk te doen?
Het kunnen helpen van mensen en organisaties met een sterke missie en het doel om de wereld mooier te maken. Samen met hen tot de kern van hun uitdaging komen, een gepaste en creatieve
oplossing creëren en zo anderen inspireren met de kracht van positiviteit. Als dat lukt, ook al is dat één keer, geeft me dat motivatie om het nog honderd keer te proberen. De wereld wordt een stuk leuker met enthousiasme en positiviteit.Als je de rest van je leven nog maar naar één album kon luisteren/één tv-show/film kon kijken, welke zou het dan zijn?
21 van Adele. Dit album is onderdeel geweest van elk etentje, iedere autorit, karaoke avond of aangelegenheid met mijn vriendinnen. Menig mens heeft ons Don’t you remember horen blèren. Inclusief dramatische snik. Baby, please remember me once more … -
Simone Slagboom
Senior Consultant
Wat motiveert je om het werk wat je doet te doen?
Organisaties die een geweldig verhaal te vertellen hebben en zich inzetten voor de samenleving helpen om dat verhaal naar buiten te brengen en ervoor te zorgen dat meer mensen ermee in aanraking komen. Dat vind ik het leukste aan dit vak, samen met de organisatie een verhaal formuleren op basis van feiten, waarbij je altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws, inspeelt op relevante thema’s en gevoelig bent voor de publieke opinie.Als je de rest van je leven nog maar naar één album kon luisteren/één tv-show/film kon kijken, welke zou het dan zijn?
Dat zou zeker een van Elton John’s albums zijn – mijn favoriete artiest sinds ik vijf was… ik ben een beetje een jonge boomer denk ik. En ik zou met alle plezier naar Friends of The Office kijken voor de rest van mijn leven. -
Amy Steur
Account Executive
De wereld is groot. Hoe kan slechts één persoon, of één bureau een verschil maken?
Als persoon kan je naar mijn mening het verschil maken door nieuwsgierig te blijven, je open te stellen voor wat er om je heen gebeurt en op die manier te blijven leren en ontwikkelen. Als Fitzgerald vind ik dat wij hier heel goed in zijn en elkaar ook enorm inspireren en motiveren dit te doen. We moedigen elkaar aan en delen onze ervaringen en ontwikkelingen regelmatig. Ik vind het mooi om te zien wat voor effect dit heeft op ons als individuen, maar dat we zo ook als team elke dag een verschil kunnen maken. En verschillen hoeven niet altijd groot te zijn! Elke stap is er één.Als je een miljoen euro geboden kreeg om één liedje perfect te zingen, welk nummer zou je dan kiezen?
It’s all coming back to me now van Céline Dion. In mijn hoofd stel ik me altijd voor dat ik dit nummer zou nailen op een karaokefeestje, maar ik denk dat dat toch vies tegenvalt. Niemand kan met zoveel drama dit nummer zingen als Céline Dion. 😂 -
Jasemen Nassab
Junior Communications Strategist
Hoe definieer jij succes?
Voor mij gaat succes over je purpose volgen en uitdragen, jezelf authentiek uitdrukken en steady actie ondernemen in de richting van je grotere visie, die overeenkomst met je normen en waarden. Co-creëren met mensen die hetzelfde doen, en elkaar versterken.
Laatste maal: een hoofdgerecht, twee bijgerechten, een toetje en een drankje
Authentieke Japanse gerechten hebben mijn hart: als hoofdgerecht sashimi of nigiri sushi, wakame salad en miso soup als bijgerechten, cheesecake als toetje en sake als drankje.
-
Sanne Rijnsburger
Account Asisstant
Wat motiveert je om het werk wat je doet te doen?
Een drang om bij te dragen aan een goed doel, leergierigheid en nieuwsgierigheid! Bij Fitzgerald krijg ik de kans om tijdens mijn studie al mee te kijken in het echte werkveld en een steentje bij te dragen. Tijdens een bestuursjaar bij mijn studievereniging merkte ik al hoe leuk ik het vind om bij te dragen aan een groter geheel vanuit een ondersteunende rol. Ik zet dan ook graag een paar stappen extra om tot het beste resultaat te komen!Als je een miljoen euro geboden kreeg om één liedje perfect te zingen, welk nummer zou je dan kiezen?
Ik ben op de een of andere manier vrij goed in lyrics onthouden en ben altijd geneigd om nummers helemaal plat te draaien totdat ik een nieuwe favoriet vind. Als ik dan echt moet kiezen ga ik denk ik voor een plaat van ABBA, of Hotel California van the Eagles. Inclusief dramatische luchtgitaar. -
Castro Communicatie
Partner in Public affairs & Lobbying
Castro Communicatie werkt samen met Fitzgerald op structurele basis voor een aantal (internationale) opdrachtgevers op het vlak van public affairs en lobbying. Castro Communicatie is onder andere gespecialiseerd in positionering, mediatrainingen en trainingen in (crisis)communicatie en het vergroten van zichtbaarheid en bereik op sociale media.