Project

Innocent

Innocent, bekend van de smoothies en sappen, heeft als doel om de planeet een beetje beter achter te laten. Voor hen betekent dit: gezonde mensen die leven in gezonde gemeenschappen op een gezonde planeet. Afgelopen zomer introduceerde Innocent daarom De Grote Vergroening – waarbij huishoudens worden opgeroepen om met elkaar Nederland een beetje groener en daarmee gezonder te maken. Dit moment werd gekoppeld aan de introductie van innocent’s CO₂-neutrale neutrale sinaasappelsap.

Fitzgerald ontwikkelde de Eigen-Tuin-Aan-Huis-service om consumenten een handje te helpen met vergroenen. Wie tussen 21 (start van de zomer) en 26 juni een foto op Instagram deelde van een ontbijtje met in de hoofdrol het CO₂-neutrale sinaasappelsap van innocent, maakte kans op een uitgebreide vergroening van tuin of balkon van hovenier Henk Hark.

We introduceerden de eigen-huis-met-tuin-service. We bezochten verschillende influencers waaronder Victoria Koblenko, Family Chakir en Daisy Oppelaar met tuinman Henk Hark om hun tuin te vergroenen terwijl ze genoten van een heerlijk Innocent ontbijt. Op deze manier creëerden we awareness voor de
CO₂-neutrale sinaasappelsap en betrokken influencers en volgers bij het vergroenen van de planeet.

Resultaten

Met deze campagne hebben we meer dan een half miljoen mensen bereikt en wisten we vijf nieuwe innocent ambassadeurs te werven!